lørdag 5. oktober 2013

Min ønskeliste til enhver anledning

Hver gang jeg blir spurt om hva jeg ønsker meg til jul eller bursdag, så har jeg svært lite forslag til disse stakkarene som vil kjøpe noe til meg. Så nå er dette herved min ønskeliste for enhver anledning. Jeg lover, på tro og ære, at jeg skal holde den oppdatert. Og legge til nye ting selvfølgelig.


Jeg ønsker meg sånne binderser i forskjellige farger.
Vet ikke hvor de kjøpes men tror Staples har dem..
En leatherman ville vært kjekt!

En kremfarget electrolux kjøkkenassistent

Magellan Explorist GC Wateeproof Geocaching GPS (umulig å få tak i den i Norge)

Bompibjørnene på engelsk DVD (såklart)

Dette er den første og eneste RISK-versjonen jeg har fått lyst til å faktisk spille

Hit mix 1994
(Et fint barndomsminne, og min aller første selvkjøpte CD!)

Sveket I av Kari Killén (2009)
ISBN:  9788244612937

Sveket II av Kari Killén (2010)
ISBN:  9788244620284

Penger er alltid velkomment!

Luftgevær
Slik at jeg kan skyte på blink!

En opplevelse. Teater, konsert, telttur, tur (lang eller kort), biltur, kino, eller noe annet kreativt som ikke trenger å koste noe som helst :)

Noe kreativt du har laget selv


Ingen kommentarer:

Kommenter artikkelen