lørdag 13. april 2013

Arc - mitt nye kontor

Staples.com

Da jeg så denne videoen ("Arlo") ble jeg frelst. Det så ut som svaret på mine 10 000-notatbokproblemer. Jeg har sett notatbøker før med skilleark og har vurdert de, men de har ikke helt vært slik jeg ville hatt de. På jobb har jeg brukt to notatbøker, så når jeg skal ha gruppemøte og har tatt med feil notatbok, da blir jeg grinete. Da har jeg jo ikke notatene jeg trenger, og må da stole på hukommelsen - jeg stoler ikke på hukommelsen! 


Og så har jeg en notatbok til ditt, og en til datt. Med dette systemet ser det ut som jeg kanskje kan bruke én bok til alt! Jeg satt hjemme hos min kjære venninne +Linda Nergård og siklet på den, og bestilte til slutt (etter ett par dagers betenkningstid - skepsisen lenge leve!). Skal jeg klare å holde orden på alt, kan jeg ikke drive å rote bort notater og bøker i hytt og gevær. Skepsisen holdt meg litt tilbake - er dette bare tull, skal jeg kjøpe så mye, og bli skuffet? Skuffet ble jeg riktig nok, men ikke på den måten du kanskje tror. Jeg bestilte det jeg ville ha, og sjekket postkassa hver dag etter hentelappen. Endelig kom dagen, og jeg hentet pakken. Vel hjemme satte jeg meg godt til rette i sofaen og åpnet pakken som en unge på julaften.

Skuffelsen (over meg selv) var stor, veldig stor, da jeg oppdaget at jeg hadde bestilt A5-bok istedet for A4 som jeg opprinnelig ville ha! Smilet forsvant, og Jone forsøkte å trøste meg så godt han kunne. I tillegg var jeg syk og syntes veldig synd på meg selv, spesielt siden Jone hadde åpna en øl og kunne ikke sporenstreks kjøre meg til Staples for å skaffe meg en A4-bok. En god del dager senere klaffet det slik at jeg ble kjørt til Staples av min kjære. Jeg fikk byttet til A4, desverre hadde de ikke i plast så jeg måtte kjøpe skinn, men da var jeg så desperat at pengene bare fløy ut av vinduet. Folka på Staples Alnabru var kjempegreie. Den A5-boka var jo bestilt over nettet, men de gjorde et unntak og jeg fikk bytta den inn og bare betalt mellomlegget til A4-versjonen i skinn.

Jeg har nå brukt boken aktivt én gang på et møte, og følte at jeg virkelig hadde orden på sakene. I utgangspunktet var jeg skeptisk til det å kunne flytte rundt på alt - blir det ikke fort ødelagt, tenkte jeg. Men det ser faktisk veldig bra ut! Gleder meg til mer orden fremover.
Staples.co.uk
Det ser kanskje ut som en reklame, og at jeg er sponset av Staples, men jeg må nok skuffe alle (mest meg selv) at det er ikke tilfellet. Staples er hjertlig velkommen til å betale meg for denne reklamen.

Les mer for Youtubevideoer!






Ingen kommentarer:

Kommenter artikkelen