lørdag 12. oktober 2013

Funn på loppis!

I dag var jeg innom nabolagets loppis på Siggerud, en liten bygd inni en skog. Jeg ble veldig overrasket over hvor mye bra som var der, spesielt i møbelavdelingen! De hadde én avdeling (fiinlopper) som var veldig godt priset, men resten ga fornuftige priser. Nå skal det sies at fiinloppene var ganske fine også. Men et lilla fat til 250 kroner trenger jeg ikke... selv om jeg likte det svært godt. Alt i alt fornøyd!



Syv duker i god "retro" style. Håper ikke samboern kverker meg bare.. Men digger disse søtnosene!



 Dette merket fant jeg under den blomsterdekorerte vasen. 
Er det noen som vet hva dette merket betyr?

Lekkert fat i en deilig grønnfarge

I tillegg kjøpte jeg også sånne permer med faktaark om dyr som var så populære å samle på før. De håper jeg å få bruk for på jobben min (barnehage)!

Ingen kommentarer:

Kommenter artikkelen