lørdag 13. april 2013

Loppis på Oppsal Skole ❤

Bort med en tom og kjedelig vegg,
inn med furu og myr!

Det tok ikke lang tid før det ble et nytt loppis nei. Men nå er jeg offisielt blakk og kan ikke gå på loppis før neste lønn. Eller, om to lønninger mest sannsynlig. Stakkars meg. 


Dagens beste fangst ble et bilde malt av en Kjell Strømsmoen, i følge informasjonen bak bildet (og foran). "Han maler landskapsbilder fra Østerdalen, som han skildrer i følsomme stemninger" står det bakpå. Bildet er malt i 1984. Og jeg betalte kr 30 for det. Endelig har jeg noe jeg kan henge over pulten, og i tillegg minner det meg om Hitra, øya jeg vokste opp på.

Kjell Strømsmoen, en kjekk kar


En skål til tilfeldig småtterier

+Terje Brevik kjøpte en bok til meg

Røverkjøp av en spirekasse, nesten, om ikke helt, ubrukt
Oppsal Skole Musikkorps holder gode loppemarkeder, men om du vil støtte de på andre måter kan du f.eks gjøre det via grasrotandelen eller levere gamle ting du ikke lenger trenger. Jeg og +Linda Nergård leverte lopper til dette loppemarkedet på torsdag, det var veldig tilfredstillende - håper noen andre får bruk for det vi ikke lenger trengte!

Jeg hermer etter Linda og tipser dere om at loppemarkeder.com har oversikt over loppemarkeder i Osloområdet og der finner du også informasjonen du trenger om du ønsker å donere lopper til markedene!

1 kommentar: