søndag 7. april 2013

P3's bloggedokumentar på nett


Hei og god morgen!
I dag stod jeg opp (tidligere enn samboeren, kryss i taket!), gikk på kjøkkenet og begynte å rydde i alt rotet jeg hadde utsatt å rydde nå i ett par dager. Jeg skrudde på p3 og havnet midt i en dokumentar om rosabloggere, sponsorer og bloggelesere. Den var ganske interessant, og for de som leser dette og får lyst til å vite mer, kan du gå her for å høre den

Spoileralert (høh). Men altså. Det var ganske interessant å høre denne dokumentaren. Det viser seg at veldig mange bloggere blir sponset, noe som gjør at de selvfølgelig skriver om sponsorens produkter, og sponsoren når direkte ut til publikum på et mer intimt plan enn en tv-reklame. Hanne Fleischer som laget denne dokumentaren, spurte sponsorer om det var greit at bloggere skrev en negativ anmeldelse av et produkt. Én sponsor unnvek spørsmålet og en annen svarte at det ikke var greit.

Om noen vil sponse meg (hallooo sponsorer, er det noen der..??) så forbeholder jeg meg retten til å skrive hva jeg vil!

Vennligst hilsen Kristin

1 kommentar: