lørdag 6. april 2013

Loppesesongen er offisielt i gang!

Herlig. Endelig det jeg har venta på så lenge - loppemarkedenes våroppblomstring! Det som er vanskelig på loppis er å ikke kjøpe alt det fine man kommer over. For det er mye fint der, av alle mulige slag. I dag gikk jeg med +Linda Nergaard til Høyenhall skole. Og det var et stort loppis også med mange rom. I tråd med mitt fornyede selv, nemlig det å kjøpe mindre, gjenbruke og bruke minst mulig kjemikalier i hverdagen (artikkel om kjemikalier og kosmetikk jeg har skrevet tidligere), var det viktig for meg å skrive ned en liste over ting jeg skal se etter, og holde meg nogenlunde til den. Heldigvis er jo +Linda Nergaard på samme bølgen, og vi passet litt på hverandre, og klarte faktisk å unngå å kjøpe en del ting vi ikke trengte. Støtte er fantastisk. Så over til det jeg faktisk kjøpte!

Denne kosta meg bare 25 kr! Den stod ikke på lista mi, men jeg har likevel i lang tid ønsket meg en liten lampe i den ene vinduskarmen min. Neste steg blir å lage skjermen!

En krydderhylle jeg skal pusse og kanskje (mest sannsynlig) male. Den skal bli neglelakkhylla til mine elskede Essie'er

Kjøpte liksågodt ett par cowboyvester til jobben min, nemlig barnehage. Gleder meg til å gi de, og håper barna liker de!

Ingen kommentarer:

Kommenter artikkelen