tirsdag 16. april 2013

Enkelt memo-oppheng på 1-2-3


Først så hadde jeg sett meg ut et fantastisk prosjekt. Jeg skulle lage meg mitt eget memoboard, helst magnetisk. Jeg surfa på kreative nettsider og ble besatt av å finne flere innspill og tanker på hva jeg kunne gjøre. Desverre slo reality inn og fjerna de stjernene i øynene mine. Jeg har jo for det første ikke tid til et så stort prosjekt nå, jeg har både jobb og ekstra skolegang, i tillegg til ryddeprosjektene mine hjemme. Det var på tide å prioritere. 


Målet med en slik tavle jeg fantaserer om var jo å få orden på lappesystemet til meg og Jone, samt holde alle regninger på ett sted (ikke i papirrotet på pulten). Så jeg gjorde rett og slett dette, jeg rota i klesklypeboksen, fant noen klyper jeg likte, tredde en tråd gjennom og knøt de fast, og så hengte jeg de opp ved pulten. Det har aldri vært så ryddig før!

Varier med farger, og andre måter å henge snoren på! Og Voila!





Ingen kommentarer:

Kommenter artikkelen